Decemberpret #4

Kerstelf heeft even een vrije dag plons in het zwembad 🤗 hahahah

Dit bericht werd geplaatst in Creatieve dingen, Uit mijn leven en getagged , , , , , , door Eva . Bookmark de permalink .

Over Eva

Hoi, ik ben Eva. Welkom op mijn blog! Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben inmiddels 32 jaar oud. Ik ben de jongste uit ons gezin van 5. Ik woon met 24/7 begeleiding. Bij mij duren de dingen, de dagelijkse dingen, veel langer en vaak lukt het niet om dit zelf te doen door mijn aandoening. Ik kan dat woord alleen niet uitspreken, dat is te moeilijk. Ik vind zwemmen, steppen, wandelen, knutselen/tekenen heel leuk en Pokémon GO spelen doe ik graag. Jan Jans en de kinderen spulletjes spaar ik ook. Ik kan heel mooi tekenen, ik teken vooral na. Mijn droomreis naar Fins Lapland was heel leuk en wil nog heel graag meer van dit soort reizen maken met begeleiding. Ik ga graag op vakantie. Dat kun je wel lezen onder het kopje vakantieverhalen. Dit was het.

Plaats een reactie